Praktijkreglement
Kleding en hygiëne voorschrift
Patiënten wordt verzocht tijdens de behandeling geen vettige/plakkende haarverzorgingsproducten te gebruiken.
Patiënten wordt verzocht om degelijk ondergoed te dragen tijdens onderzoek en behandeling. Als er bezwaar is om in ondergoed behandeld te worden geeft u dit vooraf aan de behandeling aan. Het advies is om dan om vooraf makkelijk zittende/niet knellende kleding aan te doen waarin u behandeld kan worden.
Het staat de patiënt vrij om een eigen handdoek mee te nemen.
Betalingsvoorwaarden
De tarieven voor een consult of behandeling zijn volgens de tarievenlijst zoals gepubliceerd op deze website en zoals vermeld in de wachtkamer. Wijzigingen voorbehouden.
Als patiënt bent u ten allen tijde zelf verantwoordelijk voor de betaling.
Afspraken dienen, indien noodzakelijk, uiterlijk 48 uur voor de behandeling geannuleerd te worden. Bij niet of niet tijdige annulering behoudt de osteopaat van Pieter Weeda Osteopathie zich het recht de gereserveerde behandeltijd in rekening te brengen. Indien de behandeling door overmacht geannuleerd moet worden wordt de gereserveerde tijd weliswaar in rekening gebracht, maar is de eerst daaropvolgende behandeling, mits binnen acceptabele termijn, kostenvrij.
Niet tevreden?
We doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en te behandelen. We horen het uiteraard graag als u tevreden bent. Helaas kan het ook voorkomen dat u ontevreden bent over de praktijk en/of behandeling. Dan is het zowel voor uzelf als voor uw osteopaat prettig om dit met elkaar te bespreken en tot een oplossing te komen. Bespreekt u eventuele klachten altijd zo open mogelijk met uw osteopaat. Alleen wanneer u uw klachten kenbaar maakt kan uw osteopaat hierop inspelen. In verreweg de meeste gevallen leidt een goed gesprek tot een bevredigende oplossing. U kunt meer lezen over de klachtenregeling osteopathie op de website van de Nederlandse Vereniging voor Osteopathie: klacht-en-tuchtrecht osteopathie